Autó-adatbázis

Audi A6 Avant (4F,C6 facelift 2008) 2.0 TFSI (170 Hp) Multitronic műszaki adatok

Audi / A6 / A6 Avant (4F,C6 facelift 2008) / 2.0 TFSI (170 Hp) Multitronic

Márka: Audi
Típus: A6
Generáció: A6 Avant (4F,C6 facelift 2008)
Motor: 2.0 TFSI (170 LE) Multitronic
Gyártás kezdete: 2008
Gyártás vége: 2011
Karosszéria
Felépítés: Kombi (Combi)
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 220 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 8.8 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1984 cm3
Teljesítmény 170 LE / 4300-6000 rpm
Nyomaték 280 Nm / 1800-4200 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, hosszában
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 82.5 mm
Löket: 92.8 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Feltöltés: Turbófeltöltő / intercooler
Kompresszióviszony: 10.3:1
Motorolaj-mennyiség: 4.05 l
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Közvetlen befecskendezés
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Automata sebességváltó fokozatainak száma: Multitronic
Méret és tömeg
Hosszúság: 4927 mm
Szélesség: 1855 mm
Magasság: 1463 mm
Tengelytávolság: 2843 mm
Első nyomtáv: 1612 mm
Hátsó nyomtáv: 1618 mm
Légellenállási tényező: 0.31
Csomagtartó minimum: 565 l
Csomagtartó maximum: 1660 l
Üzemanyagtartály: 70 l
Saját tömeg: 1635 kg
Együttes tömeg: 2265 kg
Megengedett tetőterhelés: 100 kg
Megengedett vontatmánytömeg 8% emelkedőnél: 1700 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 1500 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 750 kg
Megengedett vonófejterhelés: 85 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent multi-link
Hátsó felfüggesztés: Independent on trapezoidal lever
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Legkisebb fordulókör sugara: 11.9 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 205/60 R16
Keréktárcsaméret: 7J x 16
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 10.5 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 6.2 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 7.8 l/100 km
CO2 kibocsátás: 181 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO V
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?