Autó-adatbázis

Audi A6 Avant (4B,C5, facelift 2001) 2.0 (130 Hp) Multitronic műszaki adatok

Audi / A6 / A6 Avant (4B,C5, facelift 2001) / 2.0 (130 Hp) Multitronic

Márka: Audi
Típus: A6
Generáció: A6 Avant (4B,C5, facelift 2001)
Motor: 2.0 (130 LE) Multitronic
Gyártás kezdete: 2001
Gyártás vége: 2004
Karosszéria
Felépítés: Kombi (Combi)
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 196 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 11 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1984 cm3
Teljesítmény 130 LE / 5700 rpm
Nyomaték 195 Nm / 3300 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, hosszában
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 5
Furat: 82.5 mm
Löket: 92.8 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Kompresszióviszony: 10.3:1
Motorolaj-mennyiség: 4 l
Hűtőfolyadék-mennyiség: 6.5 l
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Többpontos befecskendezés
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Automata sebességváltó fokozatainak száma: Multitronic
Méret és tömeg
Hosszúság: 4796 mm
Szélesség: 1810 mm
Magasság: 1477 mm
Tengelytávolság: 2760 mm
Első nyomtáv: 1540 mm
Hátsó nyomtáv: 1569 mm
Légellenállási tényező: 0.32
Csomagtartó minimum: 455 l
Csomagtartó maximum: 1590 l
Üzemanyagtartály: 70 l
Saját tömeg: 1490 kg
Együttes tömeg: 2040 kg
Megengedett tetőterhelés: 100 kg
Megengedett vontatmánytömeg 8% emelkedőnél: 1600 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 1400 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 750 kg
Megengedett vonófejterhelés: 85 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent multi-link
Hátsó felfüggesztés: Semi-independent, spring
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Hydraulic Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 11.68 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 205/55 R16
Keréktárcsaméret: 7J x 16
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 11.3 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 6.7 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 8.3 l/100 km
CO2 kibocsátás: 199 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO IV
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?