Autó-adatbázis

Audi A6 Avant (4A,C4) 2.5 TDI (140 Hp) Automatic műszaki adatok

Audi / A6 / A6 Avant (4A,C4) / 2.5 TDI (140 Hp) Automatic

Márka: Audi
Típus: A6
Generáció: A6 Avant (4A,C4)
Motor: 2.5 TDI (140 LE) Automatic
Gyártás kezdete: 1994
Gyártás vége: 1997
Karosszéria
Felépítés: Kombi (Combi)
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 200 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 11.4 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 2461 cm3
Teljesítmény 140 LE / 4000 rpm
Nyomaték 290 Nm / 1900 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, hosszában
Hengerek száma 5
Szelepek száma hengerenként: 2
Furat: 81 mm
Löket: 95.5 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Szelepvezérlés típusa: OHC
Feltöltés: Turbófeltöltő / intercooler
Kompresszióviszony: 20:1
Motorolaj-mennyiség: 5 l
Hűtőfolyadék-mennyiség: 6.5 l
Üzemanyagtípus: Gázolaj
Üzemanyagrendszer: Közvetlen befecskendezéses dízel
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 4
Méret és tömeg
Hosszúság: 4797 mm
Szélesség: 1783 mm
Magasság: 1440 mm
Tengelytávolság: 2687 mm
Első nyomtáv: 1520 mm
Hátsó nyomtáv: 1524 mm
Légellenállási tényező: 0.34
Csomagtartó minimum: 390 l
Csomagtartó maximum: 1310 l
Üzemanyagtartály: 80 l
Saját tömeg: 1540 kg
Együttes tömeg: 2090 kg
Megengedett tetőterhelés: 100 kg
Megengedett vontatmánytömeg 8% emelkedőnél: 1650 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 1450 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 750 kg
Megengedett vonófejterhelés: 50 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent, Spring McPherson, with stabilizer
Hátsó felfüggesztés: Semi-independent, spring
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Hydraulic Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 11.4 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 195/65 R15
Keréktárcsaméret: 6J x 15
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 10.3 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 5.9 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 7.6 l/100 km
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?