Audi A6 (4F,C6 facelift 2008) 2.8 FSI V6 (190 Hp) quattro műszaki adatok
Audi / A6 / A6 (4F,C6 facelift 2008) / 2.8 FSI V6 (190 Hp) quattro
Márka: | Audi |
Típus: | A6 |
Generáció: | A6 (4F,C6 facelift 2008) |
Motor: | 2.8 FSI V6 (190 LE) quattro |
Gyártás kezdete: | 2008 |
Gyártás vége: | 2011 |
Karosszéria | |
---|---|
Felépítés: | Szedán (Sedan) |
Ajtók száma: | 4 |
Ülések száma: | 5 |
Menetteljesítmény | |
---|---|
Végsebesség: | 237 km/h |
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: | 8.4 mp |
Motor és erőátvitel | |
---|---|
Lökettérfogat | 2773 cm3 |
Teljesítmény | 190 LE / 5500-6800 rpm |
Nyomaték | 280 Nm / 3000-4500 rpm |
Motor pozíciója: | Orrmotor, hosszában |
Hengerek száma | 6 |
Szelepek száma hengerenként: | 4 |
Furat: | 84.5 mm |
Löket: | 82.4 mm |
Hengerek elrendezése: | V-motor |
Szelepvezérlés típusa: | DOHC |
Kompresszióviszony: | 12:1 |
Üzemanyagtípus: | Benzin |
Üzemanyagrendszer: | Közvetlen befecskendezés |
Meghajtás: | Összekrékhajtás (4x4) |
Manuális sebességváltó fokozatainak száma: | 6 |
Méret és tömeg | |
---|---|
Hosszúság: | 4927 mm |
Szélesség: | 1855 mm |
Szélesség tükrökkel: | 2030 mm |
Magasság: | 1459 mm |
Tengelytávolság: | 2843 mm |
Első nyomtáv: | 1612 mm |
Hátsó nyomtáv: | 1618 mm |
Légellenállási tényező: | 0.29 |
Első kinyúlás: | 994 mm |
Hátsó kinyúlás: | 1090 mm |
Csomagtartó maximum: | 546 l |
Üzemanyagtartály: | 80 l |
Saját tömeg: | 1640 kg |
Együttes tömeg: | 2220 kg |
Megengedett tetőterhelés: | 100 kg |
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: | 750 kg |
Megengedett vonófejterhelés: | 85 kg |
Futómű | |
---|---|
Első felfüggesztés: | Independent multi-link |
Hátsó felfüggesztés: | Independent on trapezoidal lever |
Első fékek: | Hűtött tárcsafék |
Hátsó fékek: | Tárcsafék |
ABS: | Van |
Kormányzás típusa: | Steering rack |
Legkisebb fordulókör sugara: | 11.9 m |
Kerekek | |
---|---|
Gumiabroncsméret: | 205/60 R16 |
Keréktárcsaméret: | R16 |
Üzemanyag-fogyasztás | |
---|---|
Fogyasztás városban: | 12.4 l/100 km |
Fogyasztás városon kívül: | 6.5 l/100 km |
Kombinált fogyasztás: | 8.7 l/100 km |
CO2 kibocsátás: | 204 g/km |
Európai kibocsátási normák: | EURO V |
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86
Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be
Leleplezték az új Century-t
Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.
2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő
Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít
Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány
Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.
Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól
RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!
BMW M760Li vs BMW M3
Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?
Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani
Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.
Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik
Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?
Esemény
II. NAT (NAT 2K17) - Német Autók Találkozója 2017
Az év utolsó legnagyobb autós rendezvénye a Német Autós Találkozó a Főparkban!
AUTÓTECHNIKA - AUTODIGA 2017
Új logisztikai központot nyitott a PHOENIX CONTACT
HAMANN TYCOON
Közlekedés
A magyarok fele még nem tudja, mit csinál pünkösdkor
Minden harmadik magyar elutazik pünkösdkor.
Megtriplázza az autós forgalmat a húsvéti hétvége
Prémium márka = szabálytalankodás? Hazai autós szabálytalanságok toplista
Technika
Erősödik a hibrid vonal a 2018-as BMW 7 ráncfelvarrásnál
Az apróbb frissítések és technológiai fejlesztések mellett a hab a tortán az egyre növekvő mértékű hibridizáció lesz; ebben nagy szerepet játszik a kínai törvényhozás