Autó-adatbázis

Audi A6 (4B,C5) 2.5 TDI V6 (180 Hp) quattro Tiptronic műszaki adatok

Audi / A6 / A6 (4B,C5) / 2.5 TDI V6 (180 Hp) quattro Tiptronic

Márka: Audi
Típus: A6
Generáció: A6 (4B,C5)
Motor: 2.5 TDI V6 (180 LE) quattro Tiptronic
Gyártás kezdete: 1999
Gyártás vége: 2001
Karosszéria
Felépítés: Szedán (Sedan)
Ajtók száma: 4
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 219 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 9.8 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 2496 cm3
Teljesítmény 180 LE / 4000 rpm
Nyomaték 370 Nm / 1500-2500 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, hosszában
Hengerek száma 6
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 78.3 mm
Löket: 86.4 mm
Hengerek elrendezése: V-motor
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Feltöltés: Turbófeltöltő / intercooler
Kompresszióviszony: 18.5:1
Motorolaj-mennyiség: 6 l
Hűtőfolyadék-mennyiség: 6 l
Üzemanyagtípus: Gázolaj
Üzemanyagrendszer: Közvetlen befecskendezéses dízel
Meghajtás: Összekrékhajtás (4x4)
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 5 Tiptronic
Méret és tömeg
Hosszúság: 4796 mm
Szélesség: 1810 mm
Magasság: 1452 mm
Tengelytávolság: 2760 mm
Első nyomtáv: 1540 mm
Hátsó nyomtáv: 1569 mm
Légellenállási tényező: 0.31
Csomagtartó maximum: 551 l
Motorkód: AKE; BAU; BDH
Üzemanyagtartály: 70 l
Saját tömeg: 1710 kg
Együttes tömeg: 2260 kg
Megengedett tetőterhelés: 100 kg
Megengedett vontatmánytömeg 8% emelkedőnél: 2100 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 1900 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 750 kg
Megengedett vonófejterhelés: 85 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent multi-link
Hátsó felfüggesztés: Semi-independent, spring
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Hydraulic Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 11.68 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 205/55 R16
Keréktárcsaméret: 7J x 16
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 12.9 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 6.6 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 8.9 l/100 km
CO2 kibocsátás: 240 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO III
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?