Autó-adatbázis

Audi A4 (B9 8W) 2.0 TDI ultra (190 Hp) műszaki adatok

Audi / A4 / A4 (B9 8W) / 2.0 TDI ultra (190 Hp)

Márka: Audi
Típus: A4
Generáció: A4 (B9 8W)
Motor: 2.0 TDI ultra (190 LE)
Gyártás kezdete: 2015
Karosszéria
Felépítés: Szedán (Sedan)
Ajtók száma: 4
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 240 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 7.7 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1968 cm3
Teljesítmény 190 LE / 3800-4200 rpm
Nyomaték 400 Nm / 1750-3000 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, hosszában
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 81 mm
Löket: 95.5 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Feltöltés: Turbófeltöltő / intercooler
Kompresszióviszony: 15.5:1
Motorolaj-mennyiség: 4.7 l
Üzemanyagtípus: Gázolaj
Üzemanyagrendszer: Common rail dízel
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Manuális sebességváltó fokozatainak száma: 6
Méret és tömeg
Hosszúság: 4726 mm
Szélesség: 1842 mm
Szélesség tükrökkel: 2022 mm
Magasság: 1427 mm
Tengelytávolság: 2820 mm
Első nyomtáv: 1572 mm
Hátsó nyomtáv: 1555 mm
Légellenállási tényező: 0.27
Első kinyúlás: 880 mm
Hátsó kinyúlás: 1026 mm
Csomagtartó minimum: 480 l
Csomagtartó maximum: 965 l
Üzemanyagtartály: 54 l
Saját tömeg: 1450 kg
Együttes tömeg: 2045 kg
Megengedett tetőterhelés: 90 kg
Megengedett vontatmánytömeg 8% emelkedőnél: 1900 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 1700 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 750 kg
Megengedett vonófejterhelés: 80 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent multi-link
Hátsó felfüggesztés: Multi-link independent
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Hűtött tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 11.6 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 225/50 R17; 245/40 R18; 245/35 R19
Keréktárcsaméret: 7.5J x 17; R18; R19
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 5.1-5.4 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 3.8-4.1 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 4.3-4.5 l/100 km
CO2 kibocsátás: 111-118 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO VI
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?