Autó-adatbázis

Audi A4 (B7 8E) 3.0 TDI V6 (233 Hp) quattro DPF Tiptronic műszaki adatok

Audi / A4 / A4 (B7 8E) / 3.0 TDI V6 (233 Hp) quattro DPF Tiptronic

Márka: Audi
Típus: A4
Generáció: A4 (B7 8E)
Motor: 3.0 TDI V6 (233 LE) quattro DPF Tiptronic
Gyártás kezdete: 2005
Gyártás vége: 2007
Karosszéria
Felépítés: Szedán (Sedan)
Ajtók száma: 4
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 244 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 7.5 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 2967 cm3
Teljesítmény 233 LE / 3500-4000 rpm
Nyomaték 450 Nm / 1400-3250 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, hosszában
Hengerek száma 6
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 83 mm
Löket: 91.4 mm
Hengerek elrendezése: V-motor
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Feltöltés: Turbófeltöltő / intercooler
Kompresszióviszony: 17:1
Motorolaj-mennyiség: 6 l
Hűtőfolyadék-mennyiség: 9 l
Üzemanyagtípus: Gázolaj
Üzemanyagrendszer: Common rail dízel
Meghajtás: Összekrékhajtás (4x4)
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 6 Tiptronic
Méret és tömeg
Hosszúság: 4586 mm
Szélesség: 1772 mm
Szélesség tükrökkel: 1937 mm
Magasság: 1427 mm
Tengelytávolság: 2642 mm
Első nyomtáv: 1519 mm
Hátsó nyomtáv: 1514 mm
Légellenállási tényező: 0.31
Csomagtartó minimum: 460 l
Csomagtartó maximum: 833 l
Üzemanyagtartály: 63 l
Saját tömeg: 1655 kg
Együttes tömeg: 2205 kg
Megengedett tetőterhelés: 75 kg
Megengedett vontatmánytömeg 8% emelkedőnél: 2000 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 1800 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 750 kg
Megengedett vonófejterhelés: 80 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent multi-link
Hátsó felfüggesztés: Multi-link independent
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Legkisebb fordulókör sugara: 11.1 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 215/55 R16
Keréktárcsaméret: 7J x 16
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 11.7 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 6.3 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 8.3 l/100 km
CO2 kibocsátás: 223 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO IV
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?