Autó-adatbázis

Audi A3 Sportback (8V) e-tron 1.4 TFSI (204 Hp) S tronic műszaki adatok

Audi / A3 / A3 Sportback (8V) / e-tron 1.4 TFSI (204 Hp) S tronic

Márka: Audi
Típus: A3
Generáció: A3 Sportback (8V)
Motor: e-tron 1.4 TFSI (204 LE) S tronic
Gyártás kezdete: 2014
Gyártás vége: 2016
Karosszéria
Felépítés: Ferde hátú (Hatchback)
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 222 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 7.6 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1395 cm3
Teljesítmény 204 LE / 5000-6000 rpm
Nyomaték 350 Nm / 1500-3500 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 74.5 mm
Löket: 80 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Feltöltés: Turbófeltöltő / intercooler
Kompresszióviszony: 10:1
Motorolaj-mennyiség: 4 l
Üzemanyagtípus: Hibrid - benzin / elektromos
Üzemanyagrendszer: Közvetlen befecskendezés
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 6 S-tronic
Elektromosmotor-teljesítmény 102 LE
Elektromos motor nyomatéka 330 Nm
ICE teljesítmény: 150 LE / 5000-6000 rpm
ICE nyomaték: 250 Nm / 1600-3500 rpm
Méret és tömeg
Hosszúság: 4312 mm
Szélesség: 1785 mm
Magasság: 1424 mm
Tengelytávolság: 2630 mm
Első nyomtáv: 1542 mm
Hátsó nyomtáv: 1516 mm
Légellenállási tényező: 0.32
Csomagtartó minimum: 280 l
Csomagtartó maximum: 1120 l
Üzemanyagtartály: 40 l
Saját tömeg: 1540 kg
Együttes tömeg: 2050 kg
Megengedett tetőterhelés: 75 kg
Akkumulátor mérete: 8.8 kWh
Futómű
Első felfüggesztés: Independent, Spring McPherson, with stabilizer
Hátsó felfüggesztés: Multi-link independent
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 10.9 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 205/55 R16
Keréktárcsaméret: 6.5J x 16
Üzemanyag-fogyasztás
Kombinált fogyasztás: 1.5 l/100 km
CO2 kibocsátás: 35 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO VI
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?