Autó-adatbázis

Audi A3 Sedan (8V) 2.0 T (223 Hp) quattro műszaki adatok

Audi / A3 / A3 Sedan (8V) / 2.0 T (223 Hp) quattro

Márka: Audi
Típus: A3
Generáció: A3 Sedan (8V)
Motor: 2.0 T (223 LE) quattro
Gyártás kezdete: 2015
Gyártás vége: 2016
Karosszéria
Felépítés: Szedán (Sedan)
Ajtók száma: 4
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 209 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 6.2 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1984 cm3
Teljesítmény 223 LE / 4500-6200 rpm
Nyomaték 350 Nm / 1600-4400 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 82.5 mm
Löket: 92.8 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Feltöltés: Turbófeltöltő / intercooler
Kompresszióviszony: 9.6:1
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Közvetlen befecskendezés
Meghajtás: Összekrékhajtás (4x4)
Manuális sebességváltó fokozatainak száma: 6
Méret és tömeg
Hosszúság: 4456 mm
Szélesség: 1796 mm
Szélesség tükrökkel: 1960 mm
Magasság: 1416 mm
Tengelytávolság: 2637 mm
Első nyomtáv: 1555 mm
Hátsó nyomtáv: 1526 mm
Légellenállási tényező: 0.29
Első kinyúlás: 869 mm
Hátsó kinyúlás: 950 mm
Csomagtartó minimum: 390 l
Csomagtartó maximum: 845 l
Üzemanyagtartály: 55 l
Saját tömeg: 1270 kg
Együttes tömeg: 1820 kg
Megengedett tetőterhelés: 75 kg
Megengedett vontatmánytömeg 8% emelkedőnél: 1800 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 1600 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 670 kg
Megengedett vonófejterhelés: 75 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent, Spring McPherson, with stabilizer
Hátsó felfüggesztés: Multi-link independent
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 11 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 205/55 R16
Keréktárcsaméret: 7.0J x 16
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 7.4 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 4.9 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 5.8 l/100 km
CO2 kibocsátás: 135 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO VI
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?