Autó-adatbázis

Audi A3 Sedan (8V facelift 2016) 1.0 TFSI (115 Hp) S tronic műszaki adatok

Audi / A3 / A3 Sedan (8V facelift 2016) / 1.0 TFSI (115 Hp) S tronic

Márka: Audi
Típus: A3
Generáció: A3 Sedan (8V facelift 2016)
Motor: 1.0 TFSI (115 LE) S tronic
Gyártás kezdete: 2016
Karosszéria
Felépítés: Szedán (Sedan)
Ajtók száma: 4
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 211 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 9.9 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 999 cm3
Teljesítmény 115 LE / 5000-5500 rpm
Nyomaték 200 Nm / 2000-3500 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 3
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 74.5 mm
Löket: 76.4 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Feltöltés: Turbófeltöltő
Kompresszióviszony: 10.5:1
Motorolaj-mennyiség: 4 l
Hűtőfolyadék-mennyiség: 10 l
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Közvetlen befecskendezés
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 7 S tronic
Méret és tömeg
Hosszúság: 4458 mm
Szélesség: 1796 mm
Szélesség tükrökkel: 1960 mm
Magasság: 1416 mm
Tengelytávolság: 2637 mm
Első nyomtáv: 1555 mm
Hátsó nyomtáv: 1526 mm
Légellenállási tényező: 0.3
Első kinyúlás: 870 mm
Hátsó kinyúlás: 951 mm
Csomagtartó minimum: 425 l
Csomagtartó maximum: 880 l
Üzemanyagtartály: 50 l
Saját tömeg: 1205 kg
Együttes tömeg: 1755 kg
Megengedett tetőterhelés: 75 kg
Megengedett vontatmánytömeg 8% emelkedőnél: 1500 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 1300 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 640 kg
Megengedett vonófejterhelés: 75 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent, Spring McPherson, with stabilizer
Hátsó felfüggesztés: Semi-independent, spring
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 11 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 205/55 R16; 225/45 R17; 225/40 R18
Keréktárcsaméret: 7,0J x 16; R17; R18
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 5.4-5.6 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 3.9-4.2 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 4.4-4.7 l/100 km
CO2 kibocsátás: 103-109 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO VI
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?