Autó-adatbázis

Audi A3 (8V facelift 2016) 2.0 TDI (184 Hp) quattro S-tronic műszaki adatok

Audi / A3 / A3 (8V facelift 2016) / 2.0 TDI (184 Hp) quattro S-tronic

Márka: Audi
Típus: A3
Generáció: A3 (8V facelift 2016)
Motor: 2.0 TDI (184 LE) quattro S-tronic
Gyártás kezdete: 2016
Karosszéria
Felépítés: Ferde hátú (Hatchback)
Ajtók száma: 3
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 230 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 6.8 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1968 cm3
Teljesítmény 184 LE / 3500-4000 rpm
Nyomaték 380 Nm / 1750-3250 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 81 mm
Löket: 95.5 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Feltöltés: Turbófeltöltő / intercooler
Kompresszióviszony: 15.8:1
Motorolaj-mennyiség: 4.6 l
Üzemanyagtípus: Gázolaj
Üzemanyagrendszer: Common rail dízel
Meghajtás: Összekrékhajtás (4x4)
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 6 S-tronic
Méret és tömeg
Hosszúság: 4241 mm
Szélesség: 1777 mm
Szélesség tükrökkel: 1966 mm
Magasság: 1424 mm
Tengelytávolság: 2602 mm
Első nyomtáv: 1543 mm
Hátsó nyomtáv: 1514 mm
Légellenállási tényező: 0.32
Első kinyúlás: 870 mm
Hátsó kinyúlás: 769 mm
Csomagtartó minimum: 325 l
Csomagtartó maximum: 1060 l
Üzemanyagtartály: 55 l
Saját tömeg: 1470 kg
Együttes tömeg: 1955 kg
Megengedett tetőterhelés: 75 kg
Megengedett vontatmánytömeg 8% emelkedőnél: 1800 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 1800 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 730 kg
Megengedett vonófejterhelés: 75 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent, Spring McPherson, with stabilizer
Hátsó felfüggesztés: Multi-link independent
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 11 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 205/55 R16
Keréktárcsaméret: 7.0J x 16
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 5.7-5.5 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 4.6-4.4 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 5-4.8 l/100 km
CO2 kibocsátás: 131-127 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO VI
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?