Audi A3 (8P, facelift 2008) 2.0 TFSI (200 Hp) S tronic műszaki adatok
Audi / A3 / A3 (8P, facelift 2008) / 2.0 TFSI (200 Hp) S tronic
Márka: | Audi |
Típus: | A3 |
Generáció: | A3 (8P, facelift 2008) |
Motor: | 2.0 TFSI (200 LE) S tronic |
Gyártás kezdete: | 2008 |
Gyártás vége: | 2013 |
Karosszéria | |
---|---|
Felépítés: | Ferde hátú (Hatchback) |
Ajtók száma: | 3 |
Ülések száma: | 5 |
Menetteljesítmény | |
---|---|
Végsebesség: | 238 km/h |
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: | 6.8 mp |
Motor és erőátvitel | |
---|---|
Lökettérfogat | 1984 cm3 |
Teljesítmény | 200 LE / 5100 rpm |
Nyomaték | 280 Nm / 1700-5000 rpm |
Motor pozíciója: | Orrmotor, keresztben |
Hengerek száma | 4 |
Szelepek száma hengerenként: | 4 |
Furat: | 82.5 mm |
Löket: | 92.8 mm |
Hengerek elrendezése: | Soros |
Szelepvezérlés típusa: | DOHC |
Feltöltés: | Turbófeltöltő / intercooler |
Kompresszióviszony: | 11.5:1 |
Üzemanyagtípus: | Benzin |
Üzemanyagrendszer: | Közvetlen befecskendezés |
Meghajtás: | Elsőkerék-hajtás |
Automata sebességváltó fokozatainak száma: | 6 S-Tronic |
Méret és tömeg | |
---|---|
Hosszúság: | 4238 mm |
Szélesség: | 1765 mm |
Magasság: | 1421 mm |
Tengelytávolság: | 2578 mm |
Első nyomtáv: | 1534 mm |
Hátsó nyomtáv: | 1507 mm |
Légellenállási tényező: | 0.33 |
Csomagtartó minimum: | 350 l |
Csomagtartó maximum: | 1080 l |
Üzemanyagtartály: | 55 l |
Saját tömeg: | 1330 kg |
Együttes tömeg: | 1890 kg |
Futómű | |
---|---|
Első felfüggesztés: | The depreciated rack |
Hátsó felfüggesztés: | Helical spring |
Első fékek: | Hűtött tárcsafék |
Hátsó fékek: | Tárcsafék |
ABS: | Van |
Kormányzás típusa: | Steering rack |
Szervókormány: | Hydraulic Steering |
Legkisebb fordulókör sugara: | 10.7 m |
Kerekek | |
---|---|
Gumiabroncsméret: | 205/55 R16; 225/45 R17 |
Keréktárcsaméret: | 6.5J x 16, 7.5J x 17 |
Üzemanyag-fogyasztás | |
---|---|
Fogyasztás városban: | 9.8 l/100 km |
Fogyasztás városon kívül: | 5.7 l/100 km |
Kombinált fogyasztás: | 7.2 l/100 km |
Európai kibocsátási normák: | EURO IV |
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86
Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be
Leleplezték az új Century-t
Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.
2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő
Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít
Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány
Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.
Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól
RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!
BMW M760Li vs BMW M3
Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?
Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani
Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.
Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik
Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?
Esemény
II. NAT (NAT 2K17) - Német Autók Találkozója 2017
Az év utolsó legnagyobb autós rendezvénye a Német Autós Találkozó a Főparkban!
AUTÓTECHNIKA - AUTODIGA 2017
Új logisztikai központot nyitott a PHOENIX CONTACT
HAMANN TYCOON
Közlekedés
A magyarok fele még nem tudja, mit csinál pünkösdkor
Minden harmadik magyar elutazik pünkösdkor.
Megtriplázza az autós forgalmat a húsvéti hétvége
Prémium márka = szabálytalankodás? Hazai autós szabálytalanságok toplista
Technika
Erősödik a hibrid vonal a 2018-as BMW 7 ráncfelvarrásnál
Az apróbb frissítések és technológiai fejlesztések mellett a hab a tortán az egyre növekvő mértékű hibridizáció lesz; ebben nagy szerepet játszik a kínai törvényhozás