Alpina D4 Coupe 3.0d (350 Hp) Switch-Tronic műszaki adatok
Alpina / D4 / D4 Coupe / 3.0d (350 Hp) Switch-Tronic
Márka: | Alpina |
Típus: | D4 |
Generáció: | D4 Coupe |
Motor: | 3.0d (350 LE) Switch-Tronic |
Gyártás kezdete: | 2014 |
Karosszéria | |
---|---|
Felépítés: | Kupé (Coupe) |
Ajtók száma: | 2 |
Ülések száma: | 4 |
Menetteljesítmény | |
---|---|
Végsebesség: | 278 km/h |
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: | 4.6 mp |
Motor és erőátvitel | |
---|---|
Lökettérfogat | 2993 cm3 |
Teljesítmény | 350 LE / 4000 rpm |
Nyomaték | 700 Nm / 1500-3000 rpm |
Motor pozíciója: | Orrmotor, hosszában |
Hengerek száma | 6 |
Furat: | 84 mm |
Löket: | 90 mm |
Hengerek elrendezése: | Soros |
Feltöltés: | BiTurbo |
Kompresszióviszony: | 16.5:1 |
Üzemanyagtípus: | Gázolaj |
Üzemanyagrendszer: | Common rail dízel |
Meghajtás: | Hátsókerék-hajtás |
Automata sebességváltó fokozatainak száma: | 8 Switch-Tronic |
Méret és tömeg | |
---|---|
Hosszúság: | 4640 mm |
Szélesség: | 1825 mm |
Magasság: | 1382 mm |
Tengelytávolság: | 2810 mm |
Első nyomtáv: | 1552 mm |
Hátsó nyomtáv: | 1576 mm |
Első kinyúlás: | 787 mm |
Hátsó kinyúlás: | 1043 mm |
Csomagtartó minimum: | 445 l |
Üzemanyagtartály: | 57 l |
Saját tömeg: | 1585 kg |
Együttes tömeg: | 2105 kg |
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: | 1800 kg |
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: | 750 kg |
Futómű | |
---|---|
Első fékek: | Hűtött tárcsafék |
Hátsó fékek: | Hűtött tárcsafék |
ABS: | Van |
Kormányzás típusa: | Steering rack |
Szervókormány: | Electric Steering |
Kerekek | |
---|---|
Gumiabroncsméret: | 245/35 ZR19; 265/35 ZR19 |
Keréktárcsaméret: | 8J x 19; 9J x 19 |
Üzemanyag-fogyasztás | |
---|---|
Fogyasztás városban: | 6 l/100 km |
Fogyasztás városon kívül: | 4.9 l/100 km |
Kombinált fogyasztás: | 5.3 l/100 km |
CO2 kibocsátás: | 139 g/km |
Európai kibocsátási normák: | EURO VI |
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86
Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be
Leleplezték az új Century-t
Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.
2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő
Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít
Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány
Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.
Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól
RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!
BMW M760Li vs BMW M3
Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?
Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani
Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.
Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik
Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?
Esemény
II. NAT (NAT 2K17) - Német Autók Találkozója 2017
Az év utolsó legnagyobb autós rendezvénye a Német Autós Találkozó a Főparkban!
AUTÓTECHNIKA - AUTODIGA 2017
Új logisztikai központot nyitott a PHOENIX CONTACT
HAMANN TYCOON
Közlekedés
A magyarok fele még nem tudja, mit csinál pünkösdkor
Minden harmadik magyar elutazik pünkösdkor.
Megtriplázza az autós forgalmat a húsvéti hétvége
Prémium márka = szabálytalankodás? Hazai autós szabálytalanságok toplista
Technika
Erősödik a hibrid vonal a 2018-as BMW 7 ráncfelvarrásnál
Az apróbb frissítések és technológiai fejlesztések mellett a hab a tortán az egyre növekvő mértékű hibridizáció lesz; ebben nagy szerepet játszik a kínai törvényhozás