Alfa Romeo 164 műszaki adatok
Alfa Romeo / 164
Motor | Ajtók | Teljesítmény | Kivitel | Ülések | Gyártás kezdete | Gyártás vége |
---|---|---|---|---|---|---|
3.0 24V QV (164.H1) (232 Hp) | 4 | 232 LE | Sedan | 5 | 1992 | 1998 |
3.0 i V6 24V (230 Hp) | 4 | 230 LE | Sedan | 5 | 1991 | 1995 |
3.0 24V Q4 (164.K1M,164.K1C) (228 Hp) | 4 | 228 LE | Sedan | 5 | 1994 | 1998 |
3.0 24V (164.K1) (210 Hp) Automatic | 4 | 210 LE | Sedan | 5 | 1992 | 1998 |
3.0 24V (164.K1) (210 Hp) | 4 | 210 LE | Sedan | 5 | 1992 | 1998 |
2.0 V6 Turbo (205 Hp) | 4 | 205 LE | Sedan | 5 | 1991 | 1992 |
2.0 V6 Turbo (164.K3) (201 Hp) | 4 | 201 LE | Sedan | 5 | 1992 | 1998 |
3.0 i.e. QV (164.AG) (200 Hp) | 4 | 200 LE | Sedan | 5 | 1990 | 1992 |
3.0 V6 (164.A) (192 Hp) | 4 | 192 LE | Sedan | 5 | 1987 | 1992 |
3.0 V6 (184 Hp) Automatic | 4 | 184 LE | Sedan | 5 | 1987 | 1998 |
3.0 V6 (184 Hp) | 4 | 184 LE | Sedan | 5 | 1987 | 1998 |
3.0 V6 (164.H1A,164.H1B,164.K1 (180 Hp) Automatic | 4 | 180 LE | Sedan | 5 | 1992 | 1998 |
3.0 V6 (164.H1A,164.H1B,164.K1 (180 Hp) | 4 | 180 LE | Sedan | 5 | 1992 | 1998 |
2.0 Turbo (175 Hp) | 4 | 175 LE | Sedan | 5 | 1987 | 1991 |
2.5 V6 (163 Hp) | 4 | 163 LE | Sedan | 5 | 1992 | 1998 |
2.0 T.S. (164.A2H) (148 Hp) | 4 | 148 LE | Sedan | 5 | 1987 | 1990 |
2.0 T.S. (164.A2C,164.A2L) (146 Hp) | 4 | 146 LE | Sedan | 5 | 1987 | 1992 |
2.0 T.S. (164.H3) (144 Hp) | 4 | 144 LE | Sedan | 5 | 1992 | 1998 |
2.0 T.S. (143 Hp) | 4 | 143 LE | Sedan | 5 | 1987 | 1991 |
2.5 TD (164.K2A,164.K2B) (125 Hp) | 4 | 125 LE | Sedan | 5 | 1992 | 1998 |
2.5 TD (164.A1A) (117 Hp) | 4 | 117 LE | Sedan | 5 | 1989 | 1991 |
Alfa Romeo története
Eredetileg Darracq Italiana volt a vállalat neve, melyet Ugo Stella és Alexandre Darracq alapított 1906-ban. Miután a cég megszűnt, Stella újra autókat kezdett gyártani, innentől használták az A.L.F.A. (Anonima Lombarda Fabbrica Automobili) nevet. Az új gyár első autója 1910-ben készült el. Később Nicola Romeo vásárolta meg a vállalatot, így született meg az Alfa Romeo márkanév. Az első Alfa Romeo márkájú autó 1920-ban készült el. Torpedo 20-30 HP volt a neve.
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86
Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be
Leleplezték az új Century-t
Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.
2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő
Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít
Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány
Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.
Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól
RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!
BMW M760Li vs BMW M3
Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?
Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani
Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.
Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik
Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?
Esemény
II. NAT (NAT 2K17) - Német Autók Találkozója 2017
Az év utolsó legnagyobb autós rendezvénye a Német Autós Találkozó a Főparkban!
AUTÓTECHNIKA - AUTODIGA 2017
Új logisztikai központot nyitott a PHOENIX CONTACT
HAMANN TYCOON
Közlekedés
A magyarok fele még nem tudja, mit csinál pünkösdkor
Minden harmadik magyar elutazik pünkösdkor.
Megtriplázza az autós forgalmat a húsvéti hétvége
Prémium márka = szabálytalankodás? Hazai autós szabálytalanságok toplista
Technika
Erősödik a hibrid vonal a 2018-as BMW 7 ráncfelvarrásnál
Az apróbb frissítések és technológiai fejlesztések mellett a hab a tortán az egyre növekvő mértékű hibridizáció lesz; ebben nagy szerepet játszik a kínai törvényhozás